Weet iemand het voordeligste huurwagenbedrijf in Spanje?

Ik ga in juni op vakantie met het vliegtuig naar Alicante. Ik zou aan de luchthaven een auto willen klaar hebben staan. Wil dus online boeken. Nu hoorde ik dat er een merkelijk prijsverschil is tussen internationale verhuurbedrijven en enkele Spaanse.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (2)

Volgens mij boek je het goedkoopste bij de internetbrokers. Een deel van hun korting geven ze door aan hun klanten. Lees wel van te voren goed door onder welke voorwaarden je een auto huurt. (voor een paar euro extra heb je geen of weinig eigen risico) Ik heb zelf een schade gereden met een auto gehuurd via Car del Mar. De schade afhandeling was perfect en zij hebben een Nederlandstalige helpdesk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check www.sunnycars.nl, ze hebben goede deals met veel maatschappijen en bij de prijzen zijn alle verzekeringen inbegrepen. Het aanbod bestaat uit auto's van verschillende maatschappijen. Let op de verschillende brandstof policies. Bij Spaanse maatschappijen zoals Goldcar koop je vaak de benzine en 'mag' je de auto leeg terugbrengen, hetgeen heel onvoordelig is, wie riskeert te stranden met een lege tank onderweg naar de luchthaven? Terugbrengen met dezelfde hoeveelheid als je hem meegekrijgt is altijd beter, zeker als je kort huurt en geen tank leeg rijdt.