Als nederlandse reisorganisatie willen wij een huis in het buitenland verloten onder onze reizigers. wat zijn de voorwaarden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

De reis organisatie betaald 29% kansspelbelasting over de gewonnen prijs.
De winnaar betaald - naast de locale belastingen in het buitenland - aan de Nederlandse belasting overdrachtsbelasting en bij verhuur van het huis 30% (waarde economisch verkeer -/- hypotheekschuld) x (fictief rendement = 4%).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als winnaar moet je geld betalen...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar komt het wel op neer..... Ik zou liever een andere prijs winnen; een nieuw interieur, een bepaalde som aan vlieggeld o.i.d.