City Taxi Start
(Normal Tariff) Taxi 1km
(Normal Tariff) Taxi 1hour waiting
(Normal Tariff)
Aveiro 3.50 € 1.23 € 17.00 €
Braga 2.25 € 0.45 € 14.18 €
Coimbra 2.60 € 1.00 € 20.00 €
Faro 3.25 € 0.90 € 21.00 €
Funchal 3.25 € 1.15 € 30.00 €
Lisbon 3.25 € 0.50 € 15.00 €
Porto 3.25 € 0.50 € 20.00 €
fremar
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Je kan beter de tabel van de website opslaan als een JPG-bestand en dit bij je antwoord plaatsen. Nu je alleen de tekst uit de tabel hebt gekopieerd (en niet de indeling van de tabel) is je antwoord erg onduidelijk.
fremar
9 jaar geleden
hoe moet dat in JPG bestand?
Antoni
9 jaar geleden
Klik op PrtSc (PrintScreen), plak in Paint of in een ander fotobewerkingsprogramma, knip van de afbeelding af wat je eraf wil knippen en sla het bestand op als een JPG-bestand.
Antoni
9 jaar geleden
Ik heb een plaatje van de tabel op http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2e2qa8l&s=8#.U5gyVcq_kqQ Die afbeelding kan je kopiëren naar je antwoord, eventueel door eerst de afbeelding nog op je computer op te slaan.
fremar
9 jaar geleden
Bedankt Antoni,tabel is toegevoegd aan antwoord.