Wie weet een jeugdherberg met een gezinskamer (4 bedden + badkamer) in of in de nabijheid van Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Stay Okay Herberg Vondelpark
"Het hostel beschikt met name over 2,4 en 6 persoonskamers en beschikken allemaal over eigen douche en toilet. Met haar fantastische ligging aan het beroemde Vondelpark, op 5 minuten loopafstand van het Leidseplein, Museumplein en de diverse bekende winkelstraten; verblijf je in het hart van de stad!"

http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356022