Kijk een weekje voor Pasen naar WEER.NL dan weet je waar het in de omgeving mooi weer in deze periode is. Voor weinig geld vlieg je (of met de veerboot) naar Engeland. De stranden aan de zuidkust zijn prachtig en ontzettend gezellig. Een prachtig centrum, een schitterende pier en wat te denken van het Royal Pavilion midden in de stad ? Dan ben je er echt lekker uit en hoef je niet uren te vliegen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De Canarische Eilanden. Tenerife bijvoorbeeld.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is eigenlijk geen Europa meer, al hoort het staatkundig bij Spanje (meer dan 4 uur vliegen).
bamibal
12 jaar geleden
Hoezo "eigenlijk geen Europa"? Het is gewoon Spanje en Spanje is gewoon Europa. En vliegafstand is volgens mij ook geen criterium voor wel/niet bij Europa horend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kafka: Wat is er mis met senioren?
constant
12 jaar geleden
grand canaria met een immens strand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal, ik maakte die opmerking omdat beej1nulnul specifiek naar een plaats in Europa vraagt. Canarische eilanden hoort geografisch bij Afrika en is ruim 4 uur vliegen.
Aan de Spaanse costa's en de zuidelijke Griekse eilanden om er maar eens een paar te noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal best warm zijn in de Algarve en behoorlijk zon. Retourtje kost nu rond € 85,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ibiza! vorig jaar waren we er met pasen en het was er heerlijk. alleen s'avonds wel koud. maar je weet het in het voorjaar nooit 100% zeker hoor. t is er wel erg mooi in het voorjaar, als alle feestgangers nog gewoon op school zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar Kos! De gezelligheid begint daar al op te komen, en het klimaat voelt daar ook al heerlijk! Enjoy :-)