wat moet je doen als je op vakantiega

ga op je:
-nds(nintendo)
-verhaal lezen
-wat ga ik allemaal doen op vakantie(planning maken)
-oefenen voor je huiswerk,frans,wiskunde,nederlands,enz

WEET JIJ NOG WAT SCHRIJF HET HIER OP

Weet jij het antwoord?

/2500

Je voordeur op slot doen...

Het gas uitdraaien.

MP3-speler meenemen met extra batterijen.

Eerst plassen....

Kijken wat je daar kunt doen. Anders moet je pas kijken wat er te doen is als je er bent. En dan is het misschien al te laat.

Je hond naar het pension brengen. De sleutel aan de buurvrouw geven zodat zij je brievenbus kan legen en de post op de tafel kan leggen. Zorgen dat de plantjes water krijgen. Schoon ondergoed meenemen ... ... ...

Onderweg alle gele auto's tellen.

Vergeet je paspoort niet...!!!!

In ieder geval al je electrische apparaten even nalopen,toen ik in 1997 op vacantie ging moest ik nog even snel mijn blouse strijken,toen ik 8 dagen later weer thuis kwam en op de strijkkamer kwam,stond het strijkijzer nog steeds aan,maar ik had geluk hij sprong aan en sloeg netjes weer af dus de thermostaat werkte goed,maar voor hetzelfde geval was de hele zaak afgebrand,die fout gebeurt me geen 2e keer meer. loop alles 2 keer goed na.

Voeten vegen,voor als je weer terug komt!

- genieten van je vrije tijd - een nieuwe taal leren waar je bent - de cultuur leren kennen - nieuwe vrienden maken - foto's maken - op facebook opscheppen waar je uithangt - zonnebrand op smeren - souvenirs kopen voor vrienden/familie - Genieten van locale gerechten en dranken - mooie avonturen beleven met mensen die je beter laten voelen. Have fun!

genieten

Je vrouw of tenminste je schoonmoe thuislaten, geen laptop of gsm mee. Je bent op vakantie dus moet rust nemen!

je kan van alles doen ... je kan zwemme je kan spelletjes spelen je kan ook bruin worden (in de zon ligge) doe ik ook vaak (zaliggggg) :D of naar de jongens of meisjes kijken! véél sucses ;)

voor je gaat even je post doorsturen naar vrienden, of laten opvangen door de tnt, dat kan ook. familie en vrienden laten weten waar je heen gaat en wanneer je terug bent. Geef ook een telefoonnummer waar je bereikbaar bent. Of bel zelf om de dag naar huis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100