Wij hebben een fietsreis gemaakt. We hebben toen een web-log bijgehouden. we willen hier een boekje van (laten) maken. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Het vereist enige moeite maar dit kan. Ik denk dat de simpelste methode is om de artikelen te kopiëren naar een word document. Vervolgens kan je dit document op een flashdrive of iets dergelijks bij de meeste goede copy-shops een boekje van maken. Ik hoop dat u genoten heeft van uw reis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Er zijn in Nederland diverse uitgevers die van de teksten in eigen beheer een profesioneel ogend boekje kunnen maken. Als ik kijk naar mijn eigen uitgever "Gigaboek" in Heerhugowaard dan heb je in eigen beheer al vanaf 500 euro één serie boekjes met een full-color kaft en ISDN nummer. Dit laatste is wel belangrijk i.v.m. eventuele interesse van anderen in de fietsreis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het vooral zelf eerst proberen in Microsoft Publisher. Zit als het goed is standaard in het Microsoft pakker en is na beetje oefenen erg gemakkelijk om zelf een folder of boekje te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan ook via bijvoorbeeld de hema of kruidvat een digitaal fotoboek maken, waar je alleen de tekst in zet.

Maar als je tijdens de reis ook foto's hebt gemaakt kun je die er ook erg gemakkelijk tussen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer het eens via de site
van de UItgeverij. Een Nederlands printhuis waarbij je een behoorlijke keuze hebt in uitvoering.

Ook de Amerikaanse sites Blurb en Webook bieden het aan, maar dan meer online.

Ik heb ze opgeslagen in mijn delicious omdat ik zelf ook een keer zoiets wil doen, dus ik hoop dat jer wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op www.lulu.com kun je zelf een boek publiceren.