Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe beïnvloedt de Thanksgiving Parade onze reis naar New York?

Wij gaan 25 nov t/m 30 nov naar New York. Dat is voor ons de 1e keer.

Van het vliegveld Newyark nemen wij de taxi naar het Rooseveld Hotel gelegen op de Nadison Avenue en 5e Street

Dat leek ons makkelijk .Komen aan om 13.30 uur dan hebben wij misschien nog wat tijd om bij het licht de boel te verkennen en als het helder weer is de Empire Building opgaan.

Nu zag ik dat de volgende dag Thanksgiving Day is zijn dan alle winkels dicht.? En ik zag dat bij Macy de Thanksgiving Parade is maar ik kan niet ontdekken hoe laat die is en hoeveel tijd dat ongeveer kost? Misschien dat wij daarna naar de Brooklyn Brug kunnen gaan

Kun je de Hopp en Off kaarten voor 3 dagen met een paar Highlights in de buurt kopen van het Hotel?

En vrijdag de dag erna is het dan de drukste dag om te schoppen?

1 vraagje nog .zondag willen wij na de Gospelkerk zonder tour wat kunnen wij vanuit het hotel het beste doen en hoelaat begint de kerk.
Wat een vragen heNaar wij zijn nog leken op Ny gebied Maar lwel spannend Misschien kunnen jullie wat advies geven.Bedankt alvast gr Els

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In de bron super veel informatie over al je vragen.

Volgens mij zijn de winkels gewoon open en kan je zelf een thanksgiving menu's kopen in de supermarkt. De dag erna kan je heel goed shoppen want dan is het Black friday en gaat er ontzettend veel in de aanbieding.

Toegevoegd na 8 minuten:
Verder aanvulling in de bron over de parade, laatste bron begint met Las Vegas en daaronder New York en gospeldienst 2 keer in de week maar aangeraden wordt om dit op zondag te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me erg kort 5 dagen. Je bent toch al een hele dag kwijt aan reizen? Zal je niet onzettende last van een Jetlag hebben?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding