Wat is san Marco is dat een plaats soja waar en in welk land?

Toegevoegd na 1 minuut:
Soja=zoja

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Ja, San Marco is een plaats in de Italiaanse gemeente Castellabate (regio Campanië) maar ook de naam van een van de zes sestieri of stadsdelen van Venetië (Italië).

Zie voor meer afgeleide betekenissen: http://nl.wikipedia.org/wiki/San_Marco:

San Marco kan verwijzen naar:

- Sint Johannes Marcus, auteur van het Evangelie volgens Marcus
- San Marco (Castellabate), een plaats in de Italiaanse gemeente Castellabate (regio Campanië)
- San Marco (sestiere), een van de zes sestieri of stadsdelen van Venetië
- San Marcoplein in Venetië
- De Basiliek van San Marco in Venetië
- De Basiliek van San Marco in Rome
- De San Marcopas in de Italiaanse Alpen
- Het San Marco-platform, een lanceerinrichting voor Italiaanse ruimtevaartuigen van 1964 tot 1988
- De bijnaam van voormalig voetballer Marco van Basten
- San Marcos
Antoni