hoe veel uur is het rijden van juárez naar odessa?

Toegevoegd na 37 minuten:
van ciudad juarez in mexico naar odessa in texas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

Je vermeldt niet welke Juárez en welke Odessa je bedoeld, dus ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat je doelt op Ciudad Juarez in Mexico en Odessa in Texas.

Ik ben naar maps.google.nl gegaan, heb geklikt op routebeschrijving en juarez en odessa,texas ingevoerd en dan blijkt dat de snelste route net iets meer dan 5 uur zal kosten (zonder stops).

Toegevoegd na 20 minuten:
Ah, dan heb ik dus de goede plaatsen gekozen, Odessa in Oost-Europa leek me ook al geen optie :)

Het is dus minimaal 5 uur rijden!