Graag zou ik overal internet willen hebben op mijn vakantie in Zuid-Afrika hoe kan ik dat het goedkoopste doen?

In Nederland kan ik een prepaid kaart van vodafone in men telefoon doen en voor 9,50 zorgeloos internet krijgen voor een maand en de mobiel weer aansluiten aan men pc en dan heb ik internet.

Wat ik hoop is dat ik in Zuid-afrika een simkaart kan kopen voor 10 euro(110 Zar) van Vodacom (hun vodafone) en dan ook zo`n 1 malige zorgeloos internet pakket voor een maand lang.

Dit wil ik om live verslag te doen van onze vakantie op de volgende website > www.trip2afrika.nl <

En live tracking in google maps

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
2.5K

Antwoorden (1)

Zorgenloos overal bellen en internetten zit er waarschijnlijk niet in. Zie eerste link voor de dekking.

Buiten dat is het niet al te goedkoop naar Nederland bellen, maar omdat ze daar ook legio aan opties en dergelijke hebben verwijs ik je toch even door naar link 2. De vodacom site in Zuid Afrika.

Toegevoegd na 13 minuten:
Kleine update, het is schijnbaar toch niet zo duur.
Op 11-10-2009 heeft iemand die al 8 mnd in Zuid Afrika zit een bericht geplaatst van hoe hij het doet daar. Zie link 3.
Hij gebruikt een locale simkaart, daarmee kan je bellen en internetten, het werkt alleen niet in de buurlanden als je een uitstapje maakt.