Nee dat mag niet,
als u op de site van het Thais verkeersbureau kijkt ziet u dat groenten en planten vallen onder invoerverbod. Niet doen dus, want dat kan een behoorlijke boete opleveren

Heb even gekopieerd, de rest in de link
Bepaalde soorten fruit, groentes en planten vallen onder een importverbod. Voor meer details hierover kunt u zich wenden tot: Agricultural Regulatory Division, Bang Khen, Bangkok.Tel: (66-2) 5791581 of (66-2) 5793576.
10 jaar geleden
Nee zometeen denken ze nog dat het wietplantjes zijn