wat is iets leuks om te doen in de buurt van het vliegveld in bangkok?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (1)

1). GOLF: Er zijn verschillende Championship beoordeelde golfbanen die zeer dicht de luchthaven

2). Oude Stad: (Open dagelijks van 08:00 aan 17.00): The Ancient City of Muang Boran in het Thais, is als een open boek van de geschiedenis, en een open deur naar het echte Thailand. Hier vindt u talrijke reproducties van Paleis Halls, Tempels, juwelen, stenen heiligdommen en traditionele huizen. U kunt ook meerdere gereconstrueerde historische gebouwen bezoeken, gewaarmerkte gemeenschappen met hun inwoners dagelijkse taken en dorpen uit alle delen van het land bezichtingen. De Oude Stad ligt op ongeveer 27 KM van de luchthaven

3). Samutprakarn Crocodile Farm en ZOO: (dagelijks geopend van 07:00 aan 18.00):
Het werd gebouwd in 1950 als Thailand's eerste krokodillenfarm en is het de grootste krokodillen boerderij van de wereld. Gelegen in Tambon Tai Ban, 3 km van Samutprakarn binnenstad, het bedrijf heeft meer dan 60.000 Krokodillen van verschillende soorten in verschillende kuilen. Er is een verscheidenheid van dagelijkse shows te zien, ook kunt u de voederen tijd die start bij 16:30 meevolgen. Een andere attractie voor bezoekers is de Elephant show van die voorstellingen worden dagelijks optredens gehouden. Bovendien kunt u zien tijgers, chimpansees en andere dieren, zoals Gibbons, Schildpadden, Boa constrictors, pythons, Kamelen, nijlpaarden en vele soorten vogels en vissen. Er is zelfs een dinosaurus museum dat in formaat levende modellen van meer dan 13 soorten Dinosaurussen en ook een multi-diapresentatie visie op mens en prehistorische dieren voorsteld. De Samutprakarn Crocodile Farm en Zoo ligt op ongeveer 27 KM van het ongeveer 30/35 minuten.

A). Bangkok International Trade and Exhibition and Convention Centre, (BITEC) ligt 12 KM van het hotel en is bereikbaar, afhankelijk van het verkeer, in ongeveer 20 minuten.
B). Central City Bangna, (Shopping Complex) en in dezelfde richting als de BITEC, ligt 11 km van het hotel en is bereikbaar, afhankelijk van het verkeer, in ongeveer 20 minuten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de link staan er meer allemaal
Iets verder van de luchthaven.