Hotel in Scheveningen zonder ontbijt?

Weet iemand een leuk 3 of 4 sterren hotel in Scheveningen waar geen ontbijt bij zit? Het is voor 1 of 2 nachtjes, maar ontbijt hoeft van ons niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via hotels.nl en dan aangeven dat je geen ontbijt wil.

Het beste antwoord

Wij hadden via hotelkamerveiling het Eden hotel geboekt in Den Haag. Zonder ontbijt. We hebben broodjes gehaald op het CS. Zeer goed hotel. En 50 m van het CS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een paar keer gelogeerd in Hotel Bella Vista. Onwijs leuk hotel en superlocatie! Zie: http://www.hotelbellavista.nl/

Het ontbijt is trouwens erg lekker! Maar je kunt ook boeken zonder ontbijt; als je wilt ontbijten, moet je het er apart bij boeken.