hoe gaat een lastminute boeking in zijn werk?

je ziet een lastminute maar hoe last minute is het dan, 1dag van te voren, week, maand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Ze kunnen...1 dag ...1 week en 1 maand allemaal lastminute noemen, langer lijkt mij niet.
Je kunt eventueel ook even op "vakantieveilingen" kijken, soms hebben ze een echte lastminute waar je b.v. de volgende dag al weg moet en dan kan de prijs meevallen.
Alhoewel ik wel denk dat ze zelf even meebieden zodat het bedrag niet te laag is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Last minute is inmiddels een commerciele reclame tool. Haast elke reisaanbieder doet er gelooft ik in. Maar in weze gaat het meestal om reizen die minimaal een week of later plaats vinden. Voor een echte last minute kan je volgens de berichten naar Schiphol gaan. Maar een echte inpakken (last minute )wegwezen (vlieg) reis heb ik op internet nog niet kunnen vinden.
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Dat zijn de stand-by vluchten. die vind je uiteraard niet op het internet.
Last minute is wel een beetje een marketing trucje maar er zijn er ook echt veel. Bijvoorbeeld als parken nog niet helemaal volgeboekt zijn komen die vaak in de laatste week.

Soms 14 dagen voor de aankomst gaat er €100 af en een week voor de tijd nog een keer. Je zit dit vaak bij de goedkope vakantie aanbieders.