Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er ook een GPS voor voetgangers. Ik bedoel geen GPS in mobiele telefoons, maar een Losse GPS voor voetgangers met straataanduiding.

Toegevoegd na 6 dagen:
Kan een GSP voor outdoor doeleinden ook gebruikt worden voor de weg te vinden in de stad. Hoe werkt dit precies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.2K
Kimath
13 jaar geleden
Op mijn TomTom kan ik kiezen tussen auto, fiets en voetganger.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, volgens mij van Garmin.
Zie hun site www.garmin.nl
In Nederland ook te koop bij andere winkels bv. Waypoint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Garmin Nuvi (wandel navigatie)

"CityXplorer stadsgidsen voor wandelaars

Door zijn geringe grootte kan het toestel gemakkelijk en veilig in de binnenzak worden gestoken.

Voor voetgangers wordt er sinds kort een nieuw product aangeboden, de stadsgidsen van CityXplorer. Vanaf € 8,99 kun je voor een aantal grote steden een pakket downloaden. Op de nieuwe modellen, 1240, 1340 en 1490T, heb je dan navigatiemogelijkheden via wandelpaden in combinatie met informatie over het openbaar vervoer.

Een nadeel bij gebruik in de open lucht is de hinderlijke reflectie van het scherm, zelfs als de achtergrondverlichting op volle sterkte werkt. Jammer, want de nieuwe software biedt een interessante gebruiksmogelijkheid. "
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, die is er: http://www.tweevoeter.nl/gps.php

Garmen en Magellan zijn 2 merken die eruit springen qua betrouwbaarheid en kwaliteit.

Je hebt het webadres al voor Garmen gekregen. Hier nog het adres voor Magellan: http://www.magellangps.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor mijn mio heeft het ook ik kan hem gewoon instellen op voetganger
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja , een Etrex, o.a. te koop bij Way Point West in Moordrecht, is ook geschikt voor fietsroutes via de ANWB palen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die is er daar kan je ook speurtochten mee doen dat kan door heel nederland maar dat ding is wel heeel duur
reken maar op meer dan 50,- dus duur!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding