Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Scheveningen/zandvoort een zee kun je een goedkoop vakantiehuisje huren in de zomer?

Voor 2 personen, 2 weken lang en vanaf 25 juli.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat wordt moeilijk! (Strand-)Huisjes zijn vaak in eigen beheer en dan wordt er in de zomervakantie door die personen zelf lang in vertoefd. Plus dat er heel veel belangstelling is van Duitse toeristen. Vaak mensen die jaar na jaar terugkomen. En Center Parcs is prijzig in het hoogseizoen.

Als het je niet via via lukt (collega's/familie alvast melden dat je een huisje zoekt) neem dan alvast eens contact op met het VVV ter plaatse. Die regelt de vakantieverhuur. Laat je verrassen door een leuk aanbod!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat je in de zomerperiode iets goedkoops kan vinden. Ik heb op een site, waarvan de link hieronder staat, gekeken om een idee van de prijzen ze krijgen, maar ik vind het erg duur. Natuurlijk zijn er meer sites en de VVV maar reken niet op een goedkoop verblijf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding