Waar in Scheveningen/zandvoort een zee kun je een goedkoop vakantiehuisje huren in de zomer?

Voor 2 personen, 2 weken lang en vanaf 25 juli.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (2)

Dat wordt moeilijk! (Strand-)Huisjes zijn vaak in eigen beheer en dan wordt er in de zomervakantie door die personen zelf lang in vertoefd. Plus dat er heel veel belangstelling is van Duitse toeristen. Vaak mensen die jaar na jaar terugkomen. En Center Parcs is prijzig in het hoogseizoen.

Als het je niet via via lukt (collega's/familie alvast melden dat je een huisje zoekt) neem dan alvast eens contact op met het VVV ter plaatse. Die regelt de vakantieverhuur. Laat je verrassen door een leuk aanbod!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet dat je in de zomerperiode iets goedkoops kan vinden. Ik heb op een site, waarvan de link hieronder staat, gekeken om een idee van de prijzen ze krijgen, maar ik vind het erg duur. Natuurlijk zijn er meer sites en de VVV maar reken niet op een goedkoop verblijf