Weet iemand een hotel ZONDER wifi in de buurt van Katwijk aan Zee/ Leiden?

Ik ben elektrosensitief en wil een weekendje weg. Graag jullie hulp.

Toegevoegd na 1 week:
Vergeet mijn verhaal over gevoeligheid enzo, maar iemand moet toch een hotel zonder wifi kunnen noemen! Er moet er toch minstens één zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Gisteren net gehoord dat ze hier in Wijk aan Zee expres niet aan wifi doen! Sowieso een heel gastvrij echtpaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De enige manier om dat te weten te komen is omgekeerd zoeken. Dus zoeken op hotels in de buurt MET wifi, en dan hopen dat er hotels tussen staan, die geen WIFI hebben. Maar echt zeker ben je dan nog niet, want als er bij een hotel niet wordt vermeld dat het kindvriendelijk is, houdt dat nog niet in, dat het niet kindvriendelijk is. Zelfde met rookvrij, parkeergelegenheid etc.

Hier een voorbeeld-link voor Katwijk, die je niet direct kan helpen, maar wel een hulpmiddel is, om hotels af te strepen. Want als er staat wifi, dan is dat zo, en kun je die afstrepen. Er zit dan niets anders op om even de overige hotels te bellen, of het klopt dat er geen wifi is.
http://www.hotel-spot.nl/katwijk-zh/

Als je hetzelfde doet met Leiden (gewoon googelen wifi, hotel, leiden), dan kun je in een half uurtje, en een paar Euro aan telefoonkosten prima een hotel zonder wifi vinden.
Succes!