Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een goedkoop ticket voor Rio de Janerio of omgeving voor eind januari/begin februari?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij klm.nl en alles van eigen bedrijven is allemaal veel te duur! het beste kan je gewoon bij een site boeken, bijvoorbeeld Vliegtickets.nl op Cheaptickets.nl
Daar word de goedkoopste uitgezocht!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de KLM: heen 26/1 - terug 14/2 (lastig in te schatten want je hebt er geen verblijfsduur bij gezet) voor 658 EUR (incl belastingen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op www.schiphol.nl daar heb je verschillende keuzes.
Normaal ga je met KLM naar Parijs en vandaaruit ga je met Air france naar Rio .
En bij die keuzes van verschillende maatschappijen heb je ook direct de prijzen erbij .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vakantie aanbieders staan een paar goedkopen tussen voor vliegreizen over de wereld. Eigenlijk moet je de verblijfsduur er even bij vermelden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkope vliegtickets vind je momenteel bij KLM tijdens de wereld deal weken. Hier heb ik ook een bericht voor je gevonden met een overzicht van goedkope airliners: http://dolledwazedeals.nl/2439/waar-vind-ik-goedkope-vliegtickets/ In dat bericht vindt je een heel overzicht van maatschappijen en boekings machines zoals bijvoorbeeld cheaptickets. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding