Waar vind ik een goedkoop ticket voor Rio de Janerio of omgeving voor eind januari/begin februari?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Bij klm.nl en alles van eigen bedrijven is allemaal veel te duur! het beste kan je gewoon bij een site boeken, bijvoorbeeld Vliegtickets.nl op Cheaptickets.nl
Daar word de goedkoopste uitgezocht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de KLM: heen 26/1 - terug 14/2 (lastig in te schatten want je hebt er geen verblijfsduur bij gezet) voor 658 EUR (incl belastingen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op www.schiphol.nl daar heb je verschillende keuzes.
Normaal ga je met KLM naar Parijs en vandaaruit ga je met Air france naar Rio .
En bij die keuzes van verschillende maatschappijen heb je ook direct de prijzen erbij .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vakantie aanbieders staan een paar goedkopen tussen voor vliegreizen over de wereld. Eigenlijk moet je de verblijfsduur er even bij vermelden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkope vliegtickets vind je momenteel bij KLM tijdens de wereld deal weken. Hier heb ik ook een bericht voor je gevonden met een overzicht van goedkope airliners: http://dolledwazedeals.nl/2439/waar-vind-ik-goedkope-vliegtickets/ In dat bericht vindt je een heel overzicht van maatschappijen en boekings machines zoals bijvoorbeeld cheaptickets. Succes ermee!