Wat zijn de meestbezochte plekken in portugal?

Oftewel, waar moet je zijn in Portugal?

Inekez1
een jaar geleden
Meest bezocht door wie? Waar moet je zijn voor wat?
Wat is precies je vraag? Ben je op zoek naar de toeristische hotspots van Portugal? En bedoel je dan musea of bepaalde steden? Of regio's? Wat vind jij leuk? Wil je een strandvakantie, of juist cultuur bekijken, of lange wandelingen maken in de natuur? Ga je met de auto (of huurauto) of ben je afhankelijk van het OV? Ga je alleen, met vrienden, of met een gezin met kleine kinderen?

Antwoorden (2)

De meestbezochte plek is waarschijnlijk het bedevaartsoord Fatima.
een jaar geleden
Voor een vakantie in Portugal kun je uit veel mooie bestemmingen kiezen. Ga je graag naar het strand? Ga dan naar de Algarve: hier vind je bruisende badplaatsen als Portimão, Lagos en Albufeira. De Portugese Algarve is tevens ideaal voor een vakantie met het hele gezin. Wil je graag de mooiste steden van Portugal bezoeken? Denk dan aan het cultuurrijke Lissabon of het juist culinaire Porto, bekend van de Portowijn. Deze steden lenen zich zowel voor een zonovergoten vakantie, als voor een veelzijdige stedentrip.