Weet iemand waar ik reisgidsen kan bestelen?

Weet iemand een website waar ik reisgidsen van bijvoorbeeld, Arke online kan bestelen? Dus niet in een reisbureau.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

klik arke in en probeer het daar
ik weet wel bij fox kan je alle reisgidsen online bestellen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is besteLLen (dubbel L).
Op arke.nl onder Service, kun je klikken op brochures. Daar kun je verschillende brochures aanvragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Arke is een reisbureau elk reisbureau heeft een online site waar je alles kunt bestellen.
12 jaar geleden
probeer dit eens

http://www.brochures.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel in een reisbureau. Je kunt ze daar gewoon gratis meekrijgen.

Je kunt ook naar de website van de touroperator gaan en ze zelf drukken.