Als je het vliegtuig in Tokiyo neemt naar de VS. Vliegt het vliegtuig dan over europa of gaat hij de andere kant op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Volgens google maps. via de oceaan: 15,430 km. Helaas kun je de andere weg niet kiezen

Toegevoegd na 5 minuten:
Volgens mij is via de oceaan een stuk korter, zie de afbeelding (1 blokje is 5000 mijl)

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik denk trouwens dat het uiteindelijk af hangt van de prijs een goedkope vlucht kan via europa gaan zodat ze een paar lijnvluchten aan elkaar kunnen knopen en die vluchten goed vol kunnen stoppen. Een rechtstreekse vlucht zal over de oceaan gaan omdat het korter dus goedkoper is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mijn ervaring is dat het naar Alaska of Hawaii rechtstreeks gaat. Het lijkt me gegeven de afstanden niet meer dan logisch dat Mainland USA ook via het noorden aangevlogen wordt over Alaska en Canada.