Je hebt de mogelijkheid van "vrienden op de fiets" als je een rondtoer maakt door bijv. ons landje. Is er ook zo iets als "vrienden van naturisten" wm

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K
Antoni
14 jaar geleden
Misschien is het handig de website bij je vraag te zetten, zodat iedereen weet wat je bedoelt met "vrienden op de fiets": www.vriendenopdefiets.nl !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja er zijn ook naturisten die vrienden hebben.

Antwoorden (2)

Je hebt natuurlijk ook naturistencampings en er zullen vast en zeker meer clubs en verenigingen zijn waar je je bij aan kunt sluiten. Naturistenvereniging Zon en Leven in Berkenwoude bijvoorbeeld, een beetje google-en en je komt genoeg tegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je lid bent van de Naturisten Federatie Nederland krijg je een lidmaatschapskaart. Veel naturistenterreinen/-verenigingen in Nederland zijn aangesloten bij deze federatie, vaak kun je alleen overnachten op het terrein als je lid bent (wij noemen het ook wel ons 'naakheids-ausweis').

In het buitenland krijg je vaak ook korting op terreinen als je je lidmaatschapskaart kunt tonen.

Op de website van de NFN kun je ook veel adressen van terreinen vinden, in Nederland en verschillende buitenlanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is er mis met mijn antwoord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snap ik ook niet - misschien hoor je op zondag niet over naturisme te praten?? ;-)) Prima antwoord - +1