Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil met een vriend van me van't zomer naar het buitenland. We zijn allebei 18 jaar oud en willen graag een relaxte/zonnige vakantie aan zee, tips?

We houden wel van uitgaan maar niet dag en nacht, het moet er wel toeristisch zijn en het liefst een appartement. we hebben een budget van rond de 6a7 honderd p.p.

Toegevoegd na 27 seconden:
(vliegvakantie)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
957

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In turkije kun je voor rond de 800 euro in een net All inclusive hotel zitten met alles er op en eraan. Kijk eens in de regio alanya en Antalya, het is er zeer toeristisch en je kan er leuk en goedkoop shoppen. Kleding is wel bijna allemaal nep, dus wel altijd afdingen ook al is het nog zo goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Griekenland is vaak zeer populair. Ook kan je bijvoorbeeld naar Turkije gaan. Als je buiten Europa wil, kan je naar Curaçao gaan, alleen is dat een stuk duurder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakanties aan zee in Bulgarije en Spanje zijn ook goedkoop.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit
Tunesie heeft heel goedkope all inclusive prijzen de laatste tijd.
Haal maar eens wat reisgidsen ergens.
Als je bij sunweb boekt, ben je goedkoop uit, zij hebben de kosten van de reisbureau,s niet.
Je kunt hun ook handig bellen voor tips en telefonisch bespreken, na hun website gezien te hebben.
Wij gaan al voor 500 p.p. in een 5 sterren hotel in Tunesie vlak aan de zee all inclusive , in een mooie omgeving, maar het uitgaansleven ... dat weet ik niet hoe dat daar is.
Gumbet in Turkije heeft wel een bruisend uitgaansleven.

Toegevoegd na 2 minuten:
O, sorry, je wilt het liefst een appartement, nou, dan kun je heel goedkoop uit zijn in Turkije hoor !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een appartement in Spanje in voordelig en daar heb je ook mooie gebieden hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding