Wat zijn deze gebouwen op deze poster van new york?

Ik heb deze (Zie foto) poster gekocht bij de Ikea ik weet dat het hoogste gebouw op de poster de empire state building is maar van de anderen zou ik het niet weten wie zou mij kunnen helpen?

Toegevoegd na 12 minuten:
De gebouwen die ik graag zou willen weten hebben een cirkel om zich heen. (Zie 2e foto)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Degene met de schuine bovenkant uiterst recht op de foto is de
"Bank of America Tower"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En nu nog de overige 9.... ;) Vraagsteller had beter een plaatje met een boom kunnen kopen ofzo ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Pelle haha ben zelf ook al op zoek gegaan helaas had ik deze al gevonden..