Wij willen met 7/8 personen naar Sziget (Hongarije). Waar kunnen we het beste een busje/auto huren? Voor 10 dagen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K
Cryofiel
12 jaar geleden
Wat bedoel je met Sziget - het festival? Wil je het busje hier huren en naar Hongarije rijden, of wil je ergens heen vliegen en daar het busje huren? Toen ik naar Hongarije ging, ben ik naar Wenen gevlogen en heb ik daar een auto gehuurd. Je moet dan wel vooraf vertellen dat je de auto mee wilt nemen naar Hongarije; er moet namelijk een sticker op de auto zitten om het land in te mogen, en de verzekering moet in orde zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, inderdaad het festival Sziget.
We zijn wel van plan om een busje hier in Nederland te huren en dan vanuit hier naar Hongarije te rijden. Moet er dan ook een sticker op de auto vanuit Nederland? Goede tip! Dankje
crispy
12 jaar geleden
De sticker is niet meer nodig: er is een snelweg 'matrica' nodig, maar dat is een elektronisch vignet dat tegenwoordig op kenteken wordt gezet. Controle vindt 100% plaats, dus zonder dit te kopen (kan o.a. bij benzinestations) gaat het je geheid een bekeuring kosten.
Cryofiel
12 jaar geleden
Dank je, crispy. Ik wilde net schrijven dat die sticker van een tijdje geleden is, en dat dat nu veranderd zou kunnen zijn - gelukkig wist jij al precies te vertellen dat het inderdaad is veranderd, en hoe het nu werkt. Misschien kan laysa de 'matrica' via de ANWB kopen.

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel voor de tip! Deze site ga ik zeker opslaan!