Wat is een leuker vakantie eiland voor tieners, Curacao of Aruba?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
4.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leukste is salou...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is er mis met Terschelling? Tieners?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oeps tieners kunnen ook 19 zijn....ehm zat aan 10 11 te denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij zijn zelf 3 weken in Curaçao geweest eind aug. begin september, in Porto Mari.
Het was er verschrikkelijk heet, februari schijnt de beste tijd te zijn om daar te vertoeven, hebben we ons daar laten vertellen.
Je moet daar zeker een auto huren, anders kom je nergens.
Je kunt er snorkelen, Leren duiken, een aloë vera plantage bezoeken.
Om te winkelen moet je naar Willemstad en je hebt Zuikertuintje shopping mall, pizza hutten zijn er ook.
Wat je daar vooral veel doet is zwemmen en snorkelen.
's morgens om zes uur kun je de meeste dingen ondernemen of wandelen in de Busch.
Het ligt er maar net aan wat je zelf voor een vakantie wilt, en hoe oud de tieners zijn.

Antwoorden (5)

Maakt niet heel veel uit. Curacao en Aruba hebben beiden geweldige party mogelijkheden. Als ze van duiken en snorkelen houden zou ik naar Curacao gaan. Een echte leuke tip: Stuur ze een dag of 3 naar Bonaire. Daar een scootertje huren voor 75 euro perdag en daarmee het eiland over scheuren. Onderweg zwemmen aan een van de baaitjes (Snorkelspullen mee!) en 's avonds aan het water op een terras zitten. Erg leuk. En prima veilig om zonder ouders te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan wat je wil gaan doen, maar doe wat je zelf wil. Jongeren kunnen zich prima aanpassen, en beide eilanden zijn leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beide landen hebben hun eigenschappen, maar ik ben 11 en mij voorkeur gaat naar Aruba.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de Antillen voor mij op
1- Bonaire, vanwege het duiken en snorkelen en relaxte sfeer
2- Curacao, leuk plein met div.cafe's bar's
3- Aruba, het minst omdat ik er heel veel Amerikanen zijn, vorig jaar 2 x naar Bonaire geweest en daar komen ook steeds meer Amerikanen t.o.v. bv een jaar of 10 geleden.

Het duiken en snorkelen is iets minder geworden door de orkaan Lenny,Omar enz.

Maar welke van de 2 het ook gaat worden, het is op beiden leuk,warm en mooi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aruba. Curacao is een boevennest. Erg gevaarlijk daar te lopen.