Hoeveel ben je kwijt voor lpg, naar Italie?

Wij rijden op gas met onze auto en we vroegen ons af hoeveel je ongeveer kwijt ben naar Rome en weer terug voor het tanken.
Vanuit utrecht..

Toegevoegd na 4 minuten:
Auto is een ford fiesta . Verder heb ik nu even geen informatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ook belangrijk je automerk, type en bouwjaar te vermelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm haha ja das een goeie weet alleen dat het een ford fiesta is me vriend weet meer maar die is er nu niet
Ritsuka
12 jaar geleden
en vanaf waar vertrek je? vanuit Groningen of Brabant scheelt toch wat kilometers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op spritmonitor.de kun je verbruikscijfers van heel veel merken en typen auto's vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ ritsuka vanuit utrecht (staat erbij)
@ adriek dankjewel

Antwoorden (1)

Heb je geen rekenmachine?
Rome-Italie is volgens google maps 1620km, dus een retour is ruim 3240km.
Nu hangt het van je auto, je rijstijl en de gasprijs af. Stel je rijdt 1 op 12, dan gebruik je 3240/12 = 270 liter gas.
In nederland is dat zo'n 75cent, dus tegen nederlandse prijzen kost het je zo'n 200 euro.
Google zelf maar even naar de verkrijgbaarheid en de prijzen van lpg op de route...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, op een andere manier kom je er ook niet achter, je moet toch echt gewoon zelf met je eigen verbruik aan het rekenen gaan..