Is het in de maand juni druk op schiphol?

We gaan dinsdag 17 juni vliegen om 7 uur smorgens en zijn er waarschijnlijk al om 5 uur (ivm afstand/verkeer/parkeren ed) ben benieuwd of er dan al veel wachtrijen zijn. We vliegen overigens met transavia.

Toegevoegd na 47 minuten:
Wwet iemand koffietentjes die rond die tijd en vertrekhal 1 open zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ja het word steeds drukker met een top die lig rond eind juli begin augustus.
Je moet uberhoubt al ( een soort van verplicht) 2 uur voor je vlucht aanwezig zijn.
Het is dan aan de incheck balie om je om op tijd ingecheckt te krijgen. In de praktijk kan een uur van te voren eigenlijk ook wel. Kom je een half uur voor vlucht bij de incheck balie dan heb je wellicht een probleem

Toegevoegd na 39 minuten:
Toevoeging op je vraag....niet alles is 24/7 open de meeste tentjes openen rond 6:00 7:00 voor een overzicht, zie link.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij intercontinentale vluchten moet je zelfs drie uur van te voren aanwezig zijn. Een uur van te voren? Vaak veel te laat, ik zou het risico niet lopen.
Utrecht
9 jaar geleden
Inchecken doe je tegenwoording thuis via internet.
Je moet alleen nog op tijd zijn om je bagage af te geven. Ook minimaal 45min voor vertrek.
tinus1969
9 jaar geleden
45 min lijkt me krap, zeker als je de weg op Schiphol niet kent.

Andere antwoorden (1)

Als antwoord op het tweede deel van je vraag:
De meeste winkels gaan open 30-90 minuten voor de eerste vlucht en sluiten 30-90 minuten na de laatste vlucht. De eerste vlucht gaat meestal tussen 5 en 6 uur 's ochtends.