Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik een leuke vakantie voor mijn gezin?

heb 3 kids waarvan 2 met een diagnose autisme.
we zoeken dus eigenlijk een caravan/ huisje/tent wat rustig is maar wel wat leuks te doen voor kinderen. het liefst niet in nederland. en dus ook niet al te veel toeristen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
816

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Kijken op camping Frankrijk.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is een kleine camping geschikt?,

juist die niet in de vakantie gidsen te vinden zijn (trekpleisters) als je zou weten waar je ongeveer heen wil dan kan je regionaal gaan zoeken. op marktplaats staan ook weleens ads van mensen die hun huisje aanbieden voor een vakantie periode. persoonlijk zou ik niet voor een tent kiezen, omdat het geen ruimte en rust bied om je even terug te trekken en echt even de rust te zoeken.

verder weet ik niet waar jullie van houden, sportieve uitjes, de natuur in trekken, musea bezoekjes ed.
en welke faciliteiten er aanwezig of in de buurt moeten zijn.

vanwege de reistijd (wel buitenland maar niet al te lang met de kinderen in de auto) heb ik gekeken naar een familiecamping in België en in Duitsland.
er staat zoveel op het net (zie bronnen) dat ik het even in het geheel vermeld zodat je zelf kan kijken wat het beste bij jullie en de 3 kinderen past.


het is natuurlijk nog geen vakantie maar wens jullie toch heel eigenwijs alvast een hele mooie en fijne vakantie toe met zijn allen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Dr. Leo Kannerhuis kent een logeervoorziening met een aanbod voor kinderen, jongeren en volwassenen met een autisme-spectrumstoornis (ASS).

Kijk ook eens op http://www.leokannerhuis.nl/cli%C3%ABnten/kinderen-6-tot-12-jr/logeren-en-vakantie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Denemarken, Zweden en Noorwegen heb je hele leuke vakantieparken. Erg lukt voor uw gezin. Vaak zijn ze rustig gelegen en niet zo mega toeristisch als bijvoorbeeld Frankrijk en Italie. In Denemarken kunt u bij voorbeeld naar Legoland gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eurocamp biedt stacaravans en bungalowtenten aan op veel campings in Europa. Streken als de Dordogne en de Vendee bieden rustige campings met ruime plaatsen. Graag helpen we je zoeken naar een geschikte camping voor jou en je gezin! Hiervoor kun je uiteraard vrijblijvend contact met ons opnemen (contactgegevens staan op onze website). Met vriendelijke groeten, het Eurocamp webcareteam
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.fflekkerweg.nl
Ze hebben een apart hoofdstuk camperen, er zit vast iets bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding