Ik zoek een goedkoop hotel in het centrum van Valkenburg?

Ik zoek een hotel of bed&breakfast in Valkenburg. In het centrum. Zo goedkoop mogelijk

Toegevoegd na 21 minuten:
Een stacaravan of bungalow of wat dan ook mag ook. Gewoon een overnachting. Als het maar goedkoop is

Toegevoegd na 23 minuten:
4-5 Februari 2012

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke datum wil je gaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4-5 Februari dit jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oei, het goedkoopste wat ik voor je heb kunnen vinden is 40 euro, maar je zei dat je voor die prijs zelf al iets had gevonden. Ik las dat het dat weekend druk is in Valkenburg waardoor de prijzen hoger zijn dan normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt Red Bull Crashed Ice is dat weekend

Het beste antwoord

Het pittoreske familiehotel Hotel 2000 ligt in Valkenburg en wordt omgeven door de prachtige natuur van Zuid-Limburg. Maak een fietstocht en ontdek het gezellige Valkenburg.

Toegevoegd na 47 seconden:
http://www.hotelspecials.nl/nl/limburg/valkenburg/goedkoop.html

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit hotel kost per nacht 21,67 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal uitverkocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er nog plek is wordt dit hem. De goedkoopste in het centrum

Andere antwoorden (2)

Wij logeren altijd bij Hotel Hulsman. Niet duur en een uitstekende keuken én in het centrum!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom bij hotel hulsman uit op 39,50 voor een nacht. Ik heb al hotels gevonden voor 30-35. Het liefst wil ik het eigenlijk nog iets lager.
een pension in valkenburg voor 16,50

http://www.pensionscheepers.nl/