Wie weet waar ik een hotelaccomodatie kan vinden in de buurt van de Kaap Hoorndreef in Utrecht?

Ik zoek een (betrouwbaar) hotel in de directe omgeving van de Kaap Hoorndreef in verband met een zakelijke overnachting.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
definieer directe omgeving loop/fiets/auto/openbaarvervoer afstand?

Het beste antwoord

Dichtstbijzijnde (goeie) hotel
Al is het niet echt heel dichtbij

Park Plaza Hotel Utrecht
Westplein 50 3531 BL Utrecht
(bij het station)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de uitvoerige informatie! Zeer waardevol antwoord.

Andere antwoorden (3)

http://www.hotels.nl/nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via google maps kan je de htoels vinden en via zoover kan je de commentaren lezen op de hotels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vlakbij is het zandpad daar rekenen ze per half uur.

Toegevoegd na 7 minuten:
hotel mitland is wat ik weet wel een goed hotel redelijk dichtbij als je de beschikking hebt over een auto
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar slaat die Zandpadvermelding op? Moet het humor voorstellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij het zandpad hebben ze genoeg bedden op woonboten en bij kaap hoorndreef een klein stukje verder zit de politie die regelmatig in het nieuws is, leek mij een logische combinatie.