weet er iemand een hele goedkope groepsaccomodatie?,die wel redelijk groot is ,want beetje privacy mag ook wel, voor ong 30 pers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor prijs heb je er voor over?

Antwoorden (4)

Misschien staan er hier een paar leuke http://www.groepsaccommodaties.com/index.php?gname=huizenoverzicht maar wacht anders even leuke aanbiedingen af en kijk dan ondertussen rond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens kijken op de volgende sites :
www.vakantiehuizen-ardennes.be
www.ardennenxl.com
www.ardennes-etappe.be
www.eurorelais.be
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.groepenzeeland.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben vorig jaar met de familie een huis geboekt via www.vakantieaanbieders.net Hier staan alle aanbieders tussen ook met groepsaccommodaties