waar kun je een vakantie boeken in nederland voor minderjarigen?

Ik ben 17 en wil graag met vijf vriendinnen (twee ook 17, drie 16) op vakantie in Nederland. We willen niet naar een speciale jongerencamping op bv. Terschelling. Maar een vakantiepark, iemand enig idee waar ze 16/17-jarigen toelaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Antwoorden (2)

Centerparks! Zou zeker even op die site kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen park maar wel (ook) voor jongeren de ouderwetse jeugdherberg. Hebben vaak ook leuke arrangementen