Wie weet een camping in of rond Nancy/Metz is die in de winter geopend is.

Het gaat mij alleen om één overnachting.
(Het hoeft niet persé een camping te zijn)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik vrees dat campings dicht zijn zie bron en veel succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
bij bron even nancy opzoeken .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn ervaring is dat Franse campings, zeker in het noorden niet voor mei of juni open gaan. Misschien kun je een gastvrije boer vinden; succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste campings gaan op zijn vroegst pas rond 1 april open, dus dat wordt lastig.

Hieronder een link naar Zoover, een vergelijkingssite met daarop verschillende accommodaties in Nancy, inclusief beoordelingen door reizigers die je voor gegaan zijn.
Als je op een van de hotels klikt, kun je ook direct doorsteken naar het tabblad Hotel info, daar vind je vaak ook een web-adres van de bewuste accommodatie.

http://www.zoover.nl/frankrijk/lorraine-lotharingen/nancy-meurthe-et-moselle

Veel plezier op je vakantie.