Weet iemand hoe je van Enschede naar Kaufbeuren (duitsland) kunt reizen? Zie uitleg

Graag vermelden op welke manier (bus, trein) wat de kortste routen is qua km en hoelang dat duurt. En als het kan ook graag de reiskosten. Alvast bedankt!!! Dit is heel belangrijk voor mij, thx!

Toegevoegd na 20 minuten:
Behalve met de auto. Het moet met de bus of de trein of miss nog iets anders. Thx!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ingewikkelde reis met veel opties. Sommige met 3 overstappen andere met wel 5 stops Ik kan wel 1 van de opties voor je uitschrijven maar het is makkelijker als je zelf kijkt op de site van DB, deze spreekt gewoon Nederlands (zie link) Enschede is voor de DB een Duits Station

Toegevoegd na 4 minuten:
Gezien de ingewikkelde prijs structuur van de Duitse Spoorwegen Samenreiskorting enz) raad ik je aan om een kaartje aan te schaffen via de treinreiswinkel