mijn nicht van 19 jaar gaat met de trein door europa reizen nu zoek ze goedkope overnachtingen,is er ergens een site van te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

Aantal opties die nog niet genoemd zijn

Toegevoegd na 3 minuten:
Veel tips voor backpackers vind je op aroundtheglobe. Hier is ook een actief forum, met zeer deskundige deelnemers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

http://www.hostels.com/
Ik heb vorig jaar met 5 vrienden ge-Interrailed door Oost-Europa, en vrijwel alle hostels geboekt via deze site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt geheel gratis een overnachting regelen bij iemand thuis over de hele wereld via deze site.
http://www.couchsurfing.org/ plus referenties van 9,348,016
leden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verleden jaar heb ik overnacht in een hotel van easyHotel. De kamers en de douchecabine zijn piepklein maar het is er wel schoon. Ook hagelwitte lakens en handdoeken. Er zijn easyHotels in Londen, Glasgow, Amsterdam, Berlijn, Basel, Zürich, Budapest, Sofia, Porto en Dubai. Eten kan je er niet. Internet en tv moet je apart betalen maar bij zo'n hotel is het meer de bedoeling dat je er alleen slaapt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.vakantieveilingen.nl/ is een goed site en veilig ik heb zelf ook iets gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Edufield is een site met goedkope overnachtingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, zeg eens tegen je nicht dat ze een Internationale
Jeugdherberglidmaatschapskaart (waw wat een mooi scrabble woord) koopt op www.stayoky.com Dan krijgt ze korting in alle aangesloten jeugdherbergen in binnen enuitenland