Waar kan ik de 1e week van april het best naar toe indien ik mooi weer wil?

Ik wil heel graag met het gezin begin april (vertrek 30 maart 10 dagen in een all inclusive resort vertoeven.
Echter, ik wil niet te lang vliegen (dus geen Dominicaanse republiek of Antillen) maar wil wel mooi weer.
Waar kan ik dan het best heen gaan? Is Turkije een optie, of moet ik dan ook niet aan de kust gaan zitten? Of Egypte?
Graag tips. Dank alvast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (4)

Egypte is ok, maar in Dubai vindt je echt goed weer: zonnig, en temp 30 tot 35 graden celcius
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Egypte of Gambia of Canarische Eilanden bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Egypte en dan m.n. de badplaatsen aan de Rode Zee, je bent dan verzekerd van een heerlijke temperatuur, en een prachtige onderwaterwereld, de temperatuur van het water is dan ook al weer heerlijk. Hurghada is max. 5 uur vliegen, heeft goede resorts en je bent echt in een "andere" wereld.. Voor mij de place-to-be.
11 jaar geleden
In het Israëlische Eilat is het ook prachtig weer tijdens die periode, dus ook in het ernaast gelegen Akaba in Jordanië.