wie weet waar ik voordelig een weekendje euro disney kan boeken in de periode tussen 26 december en 6 januari?

mijn dochter word misselijk in de auto dus we willen met de trein, en 1-2 nachtjes verblijven in/vlakbij eurodisney zelf.

verdere tips zijn ook welkom
de kinderen zijn 7 en 9 jaar, mijn moeder gaat mee, en eucje zelf ;-)

Toegevoegd na 2 uur:
voor de lolbroeken: als ik voor een duppie weg zou willen huurde ik wel een hut hier op de veluwe, en JA het is rond de feestdagen dat weet ik.

NEE ik geloof niet in sprookjes, maar blijkbaar zijn er mensen die niet helemaal snappen dat het enorm prijsverschil kan zitten afhankelijk van waar je het boekt.
laat ik dat nu liever aan de kids besteden dan aan onnodige kosten die ik had kunnen besparen.
(als je dan toch op vakantie bent moet je het er van nemen tenslotte, maar wel ALS ik er eenmaal ben)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K
anneliez
12 jaar geleden
voordelig in de drukste tijd van de winter?
jij gelooft nog in sprookjes, dus je zult daar toch wel op je plaats zijn ;)
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, inderdaad. En wie zegt dat ze in de trein niet ziek wordt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eucje zegt dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de ervaring dat ze bij D-reizen altijd de tijd nemen om op zoek te gaan naar de goedkoopste oplossing. Ze zijn daar een stuk handiger in dan de meeste internet-zoekers.
Powergen
12 jaar geleden
Voordelig tijdens kerst? Volgens mij bestaat dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duhhhh, dat het geld gaat kosten dat weet ik zelf ook wel dus het sprookjesboek heb ik allang uit. voor de mensen die er nog niet van op de hoogte zijn dat het onderling enorm kan schelen: daarom deze vraag @aap ik ken mijn kind en reis vaker met haar dus idd IK zeg dat ze in de trein niet ziek wordt (tenzij je het beter weet, maar ook daar graag een tip over) ...zucht..... @stippel
bedankt voor de tip (er zijn gelukkig wel mensen die het snappen)

Het beste antwoord

Op 28 december is er nog een reis te boeken bij KRAS reizen met de trein voor 4 personen. Prijs 409 pp voor 3 dagen. / 335 eur voor 2 dagen.

Op 4 januari is het 389 pp voor 3 dagen.

• 2/3/4/5 dagen (1/2/3/4 nachten) verblijf in Vienna International Magic Circus Hotel in een kamer zoals beschreven
• ontbijtbuffet
• elke dag entree tot beide Disney® Parken
• per persoon een 2e klas meerdaags treinticket vanaf elk station in Nederland via Brussel Midi naar Marne la Vallée Station. Bekijk hier de dienstregeling . Voor meer informatie, zie het tabblad 'Trein info'.

Exclusief
• vervoer station - hotel v.v.
• niet genoemde maaltijden
• reis- en annuleringsverzekering

Toeslagen
• reserveringskosten € 17,50 per boeking (verplicht)
• bijdrage Calamiteitenfonds € 2,50 per boeking van max. 9 personen (verplicht)
• dinerbuffet € 29 p.p.p.n., kinderen van 3 t/m 10 jaar € 10 p.p.p.n. (optioneel)
• toeristenbelastingv.a. 12 jaar, ca. € 1,65 p.p.p.d. (verplicht, ter plaatse te betalen)

Incl. treinreis, hotel + ontbijt en toegang vind ik dit persoonlijk geen slechte prijs voor de kerstvakantie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op deze site staan regelmatig aanbiedingen.

http://www.magischenachten.nl/

Daarnaast heb ik deze tekst nog voor je:
"Goedkoop verblijf nabij Disneyland

Je kan veel geld besparen door een goedkoop hotel buiten het park te boeken. In de nabije omgeving staan vier hotels naast elkaar: 1) Thomas Cook Explorers Hotel 2) Vienna International Dream Castle 3) Holiday Inn Disneyland 4) Kyriad Disneyland. Op de website van Kras zijn regelmatig aanbiedingen terug te vinden voor Dream Castle en Holiday Inn. Een verblijf in deze hotels is vaak vele malen goedkoper dan een verblijf in een Disney-hotel. Daarnaast beschikken de hotels over allerlei faciliteiten, waaronder gratis parkeren en een pendelbus die je om de 15 minuten naar het Disneyland-park brengt. Bijkomend nadeel is, dat de tickets voor de parken nog aangeschaft moeten worden. "

http://www.savemoneyonline.nl/Goedkoop-naar-Disneyland-Parijs.htm

Op dezelfde pagina vond ik ook:
"Met de trein naar Disney, leuk, maar niet goedkoop...

Een vergelijkend onderzoek naar de vervoersmogelijkheden (trein, bus, auto) om naar Disneyland te gaan leert ons dat de trein een stuk duurder is dan de auto of de bus. Zie hiervoor onderstaand voorbeeld:

Twee volwassenen die op 2 mei 2008 vanaf Amsterdam afreizen naar Disneyland en terugkeren op 5 mei betalen op NS HIspeed maar liefst 330 euro voor hun treintickets. Indien deze twee volwassenen per auto waren vertrokken naar Disneyland (vanaf Amsterdam 520 km), dan zijn de benzinekosten ongeveer 104 euro (520 x 2 / 15 x 1,5). Procentueel levert dit een voordeel op van maar liefst 217%. Dus met de trein naar Disneyland is niet goedkoop!"

Bus kan weer vele malen voordeliger zijn. Wordt ze ook wagenziek in de bus?

En verder nog een link naar een site met bespaartips:
http://reizen-en-recreatie.infonu.nl/attracties/30351-6-tips-bij-een-bezoek-aan-euro-disney-die-je-geld-besparen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanx voor de info ter aanvullende info: wil geen misselijk kind in de auto vandaar de keuze om met de trein te gaan. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat begrijp ik, daar was je heel duidelijk in, maar ik vroeg me af of je dochter in een bus ook misselijk wordt, want dan worden de aanbiedingen weer goedkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in bus gaat het meestal wel goed, maar om hier nu met 3 adhd-ers in te zitten is om een andere reden weer géén aanrader ;-) vliegen vinden wij wel erg leuk, maar daar is 'oma' weer geen voorstander van (zucht, het heeft wel wat voeten in aarde hoor voor we ergens zijn) ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, dan kom je inderdaad automatisch uit op de trein (of de fiets, maar ik vermoed dat daar ook wel goede argumenten tegen te bedenken zijn). Is het geen optie via ns-hispeed een goedkoop retourtje Parijs te boeken en verder vanaf daar vervoer naar Euro Disney?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, een euc te lui om zulke afstanden te fietsen ;-) aan je andere optie had ik nog niet gedacht (spreek me veel meer aan ook!) en zal er eens naar kijken.
thanx!
Helaas in deze periode zal je geen goedkope tickets vinden. Dit is Super Hoogseizoen en dus ook met superprijzen. Je zal dus de dure prijzen moeten accepteren. Dit is vakantieperiode voor héél europa. Als je slim bent boek je nu iets voor de carnavalsvakantie. Deze is alleen in Nederland.

Toegevoegd na 4 minuten:
Alle betaalbare opties zijn natuurlijk al maanden geleden geboekt. Je bent gewoon veels te laat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nogmaals: ik hoef ook niet voor een prikkie want ben wel zo snugger dat ik weet dat dit niet gaat lukken
(zie toevoeging onder de vraag) er bestaat nog zoiets al concurrentie onder de reisbureaus want onderling zit er gewoon verschil in (anders had jij ook geen reclame hoeven maken toch?) aanbiedingen die ik zelf misschien nog niet heb gespot kan een ander wel hebben gespot, dus vandaar de vraag de reis is zowiezo betaalbaar, maar als ik op de reis kan bezuinigen ben ik zo gierig om dat te doen omdat ik het dat bedrag dan ook nog aan de kids kan besteden (dan ben ik weer niet gierig) bedankt voor het antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde het niet negatief. Maar het probleem is dat bijna alle kosten bij elke touroperator bijna hetzelfde moeten zijn. Ze hebben allemaal te maken met hetzelfde dure treinticket en de hoogseizoen prijzen van hotels. Verwacht dus dat prijzen overal ongeveer hetzelfde zullen zijn. Als je al accomodatie kan vinden? Wat mijn eigen website-je betreft. Ik verdien niks aan die site en mijn google adds zijn net genoeg om uit de kosten te komen. Is dus puur hobby.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hier al geinformeerd? Ze zijn echt goed en vaak weten zij tarieven te vinden die andere reguliere touroperators niet weten te vinden http://www.treinreiswinkel.nl/europa/frankrijk
Probeer hier eens te kijken voor de kosten p.p. van een reis naar Disneyland (exclusief hotel)