Wat is een mooi land om in je eentje naartoe te gaan?

om lekker te relaxen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt geheel aan je doelstelling dus iets meer vertellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens jeroen. Wat is voor jou relaxen? Zon en zee? of in een hangmat in het amazone gebied en veel zien. Vertel vertel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg zinloze vraag, zeker als er geen toelichting komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoeft geen toelichting te komen.. aangezien iedereen persoonlijk anders in elkaar steekt.. en heb nu aardig wat kennis opgedaan van een aantal landen wat mij persoonlijk aanspreekt.. iedereen bedankt voor jullie reactie en ik ga sommige landen beter bestuderen.!

Antwoorden (20)

Ireland (life a different life it's true :-) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Malta
Cyprus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nederland, lekker relaxen op je eigen bank!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dromeland... Wat kan je meer doen laten relaxen dan in dromeland te reizen...

Maar je had het in de rubriek Reizen staan... In India kun je heel goed alleen reizen... Het is relaxed en in tegenstelling tot veel andere landen spreekt bijna iedereen daar Engels... Niet duur en heel relaxed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schotland, hooglanden wel te verstaan. Ben daar eens heen geweest en ben na 3 jaar nog steeds relaxed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thailand.
Lekker eten, rustige mensen en heerlijk liggen aan het strand.
Vergeet trouwens geef thaise massage te nemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luilekkerland

Oh ja, en om ook serieus te blijven: Tjechische Republiek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Turkey.
Aan de kust ken je lekker relaxen. Genieten van de zon. Zelfs nu al..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, turkije is relaxt.
Ik ben er ook geweest, in een huisje aan de boulevard, 7 stappen verwijderd van het strand en de zee, heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wel je spuitjes halen, anders kan je goed ziek worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet te ver weg wilt zijn, maar toch wel het idee wil hebben dat je in het buitenland bent is de Eifel in Duitsland een erg mooi gebied.

Het is bergachtig, sfeervol, verschillende mogelijkheden om in je eentje dingen te ondernemen zoals een stevige wandeling of musea bezoeken.

http://www.eifelbooking.nl/eifel/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zambia of Namibië
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wales - daar heb je echt alles - bergen, een prachtige kust, leuke stadjes en vergeten dorpjes, *****-guesthouses met eigen open haard op je slaapkamer, en bed&breakfasts op een boerderij. En de mensen zijn er geweldig : een nieuw gezicht in de pub betekent nieuwe verhalen, en aloude verhalen aan kunnen vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ken je het rijtje nog van school? Bali,Lombok,Flores, Timor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuw-Zeeland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat ligt er natuurlijk aan waar je nog meer van houd behalve relaxen. Is het relaxen op het strand of relaxen in de natuur. En hoe ver en hoeveel mag het kosten. Noorwegen is een geweldig mooi land voor wandeltochten. Noorwegen heeft veel gezichten maar vooral is het er rustig, je kunt er echt relaxen. Ben je meer van strand dan zijn de malediven helemaal geweldig.
Prachtige witte stranden en prachtig heldere zee waar je fantastisch duiken kunt en relaxen staat hier natuurlijk hoog aangeschreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt relaxen en niet al te veel uitvoeren en goedkoop.. (maar wel een beetje cultuur bekijken misschien?) Ga naar een Grieks eiland (bijv. Kos!) lekker luieren aan het strand met cocktailbrengende kelners, lekker een fietsje huren en zo af een toe een excursie naar een ander eiland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
we hebben 3 prachtige relaxte eilanden in ons koninkrijk.
Zou zeggen ga naar curacao ,mambo beach,biertje erbij,altijd strandweer,kan nederlands praten en een patatje oorlog kenne ze ook

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja vrijdag en zondag middag is op mambo happy hour! Staat het hele strand vol met nederlanders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt er helemaal aan wat voor een vakantie je zoekt. Wil je lekker met een rugzak op lange trektochten maken, dan raadt ik Schotland (Highlands), Ierland, Noorwegen, Oostenrijk of Zwitserland aan.
Wil je voornamelijk aan het strand liggen en genieten van het nachtleven, kijk dan naar Spanje, Portugal, Griekenland, Turkije.

Wil je het verder weg zoeken: Nieuw-Zeeland & Canada vind ik superlanden om lekker lang door te trekken. Goed openbaar vervoer, vriendelijke mensen en overweldigende natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noorwegen is prachtig en veilig.