Vader overhalen vakantie te betalen

Ik (19jaar) ga samen met mijn vriendin (14jaar) op vakantie a.s. zomer.
Ik ben het gewend vanuit huis dat wanneer je als iemand van 14 jaar alleen op vakantie gaat je ouders (een deel van) de vakantie voor jouw betalen. (Eigen deel betaal ik natuurlijk zelf wel) Nou vertikt de vader dat van mijn vriendin om te doen. Terwijl zij zelf niet op vakantie gaan. Enige tips om hem over te halen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Boos, kortaf en zeiken bij der ouders je meisje he ;) Helpte bij een vriedinnetje van mij ook maar dat was een groep waar we mee gingen 50 man ofzo :p

Dat haar ouders zelf niet op vakantie gaan doet er absoluut niet toe. Denk je, omdat zij zelf niet weggaan, dat zij de vakantie van hun dochter wel willen/kunnen betalen? Als mijn dochter van 14 op vakantie zou willen gaan met haar vriendje van 19 zou ik dat als ouder absoluut niet goed vinden. Je kunt proberen om haar vader over te halen wat je wil, maar als hij nee zegt dan is het nee. Het kind is nog veel te jong om zonder haar ouders op vakantie te gaan met haar vriendje. Of jij nou 19 bent of wat dan ook doet er niet toe. Zij is nog veel te jong. Overhalen heeft geen enkele zin. Ik kan haar ouders alleen maar groot gelijk geven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100