Wij willen graag op korte afstand van Xanten op vakantie Wat is er zoal in de buurt ?

Wat is daar in de buurt aan vakantieaccomodatie ?

Op internet kom ik niet verder als hotels en nederlandse vakantieparken ? Dus wie weet wat het liefst in of kort bij Xanten een vakantiepark of zo iets

12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Kijk eens op www.xanten.de. Daar ga je naar het kopje Tourismus en dan in het linker menu naar Hotels/Unterkünfte. Het moet wel heel gek zijn, wil je daar niet iets naar je zin kunnen vinden. Veel plezier in Xanten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
molenaar
12 jaar geleden
kijk das een leuk goed antwoord heel erg dank, Hier kom ik wel verder ,mee,

Andere antwoorden (2)

Je hebt daar in ieder geval in Kalkar, vlak in de buurt, Wunderland van Henny van der Most in de nooit afgebouwde kerncentrale (snelle kweekreactor). Kijk maar op http://www.wunderlandkalkar.eu/nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien is Ferienwohnung Haumannshof iets wat je zoekt. Het ligt aan de rand van Xanten. Op de site bookings.com staan meerdere vakantie woningen in de buurt van Xanten. Aangezien ik de datum niet weet, weet ik de prijzen niet. Maar je kan via de link het even bekijken. Bookings.com is overigens een betrouwbare en hele goede site om te boeken.