Als je het een beetje binnen de perken houdt en niet je niet met uitpuilende borsten over straat wandelt is het daar al lang goed. Je hoeft niet per se een hoofddoek of iets dergelijks op en ook geen verhullende kleding. Tenzij je naar de moskee gaat daar (wat zeker een aanrader is, ik heb het helaas gemist de vorige keer).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Westerse kleding is geen enkel probleem in Abu Dhabi, mits het uiteraard niet te bloot is. Als kleding te sexy is dan kan dat zeker als provocerend ervaren worden. Sommige plekken vereisen dat in ieder knieën en schouders bedekt zijn. Voor vrouwen is het dragen van een hoofddoek niet verplicht. Wie in de zomermaanden naar Abu Dhabi reist kan het beste gemakkelijk zittende katoenen kleding meenemen. Het is in de zomer erg heet in Abui Dhabi waardoor strakke en/of synthetische kleding niet het meest comfortabele is.
Neem dus iets mee, een omslagdoek o.i.d, waar je je schouders mee kunt bedekken en een omslagrok voor je knieën.