Weet iemand nog een leuke vakantie bestemming voor weinig geld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is weinig geld?
Watvoor soort vakantie (kamperen/ hotel/ hostel) heb je in gedachte?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou het deze zomer op Tuinesië en Balkonia. Lekker met een goed boek en een zomers drankje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@C4th; ik ben dit jaar te Rundumshaus !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt ook aanlokkelijk :)

Het beste antwoord

Op www.trekkershutten.nl vind je voor erg weinig geld trekkershutten door heel Nederland.
Deze hutten zijn een soort chalets, waarin alle basisbenodigdheden te vinden zijn (keuken, badkamer, 4 bedden, bank), maar wel heel simpel. Deze hutten staan vaak op campings of recreatieparken.
Meestal zit er wel een link bij om naar de website van het park te gaan voor meer info (daar valt het soms ook onder 'camping cottage').
Als je iets meer comfort wilt, of meer dan 4 bedden, zijn er ook trekkershutten comfort en plus. Daar moet je dus even op letten als je op de site kijkt.
Hopelijk zit er iets voor je bij. Mijn vriend en ik hebben er in ieder geval een leuke vakantie in Zeeland gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog zo'n goed idee, +1!

Andere antwoorden (10)

Zeeland kamperen
Met de trein naar Betagne
Zuid engeland fietsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kamperen bij de boer, gewoon in Nederland of niet al te ver daar vandaan. Zeker met jonge kinderen Of juist zonder kinderen een ideale goedkope vakantie. Het leukst is op een boerenbedrijf dat nog volop in bedrijf is , met ene kleine camping ernaast (en niet een net iets te grote camping waar toevallig nog ergens één koe staat).
Voor wat oudere kinderen / pubers bieden dergelijke campings iets te weinig vertier, maar wie daar geen rekening mee hoeft te houden, heeft er een perfecte vakantiebestemming aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen proberen met iemand van huis te ruilen voor 1 of 2 weken, die in een ander deel van het land woont. Als dat niet kan heb je misschien vrienden die op vakantie gaan waar jij op het huis past ( katten, honden verzorgen ). Dat kost je alleen reisgeld , verder kun je zoveel of weinig geld uitgeven als je wil, maar je zit wel in een andere omgeving !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ 1 goed idee!
Wat dacht je ervan om gewoon "thuis" te blijven en ongekende en mooie plekjes in jouw land te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een erg leuke manier is van rondreizen voor weinig geld is om te gaan WWOOF'en, World Wide Opportunities on Organic Farms, oftewel de uitgelezen mogelijkheid om low budget te reizen: in ruil voor vrijwilligerswerk bieden de deelnemende partijen kost en inwoning. Op deze manier leer je mensen kennen vanuit alle windstreken en leer je bovendien meer over het leven op een 'organic farm'. Via de site http://www.wwoof.org/ kun je op zoek gaan naar een juiste plek.

Zelfde principe als WWOOF is http://www.workaway.info/, maar dan op allerlei verschillende plekken en projecten (dus niet alleen boerderijen)

Wil je geen bloed, zweet en tranen inzetten in ruil voor een slaapplek, schrijf je dan in bij http://www.couchsurfing.org/, oftewel gratis slaapplekken!

Een mooie reis gewenst :-) !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vakantieveilingen.nl is echt een leuke site waar je kunt bieden op een vakantie.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij zijn altijd in onze achtertuin.

Zeeuws Vlaanderen en Oost Groningen zijn het goedkoopst voor vakantieverblijven. En het is daar toch heel mooi. De fiets mee met de trein tot Bergen Op Zoom of tot Groningen. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk! Ga op fiets, je zal versteld staan welke mooie plekken je zal tegenkomen en de kilometers vliegen voorbij. Je tent achterop, je vriendelijkheid en gezonde verstand mee.
Je kan bijvoorbeeld een boer vragen of je op hun land een nachtje mag kamperen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hel.Het is er altijd erg warm.Helemaal gratis.:)