Waar kun je de goedkoopste vlieg/vaartickets vinden van en naar Mexico? (Nogales, Arizona - Schiphol

Toegevoegd na 1 uur:
goedkoopste periodes inbegrepen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
EWil je nu naar Arizona of Mexico. GRaag een wat duidelijker vraagstelling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
t Is een plaats die 3 minuten van Arizona af ligt, in Mexico, dichtsbijzijnde luchthaven, volgens hem, is Mexico City, vandaar dat uk het erbij zet. Ikzelf ben nooit buiten Europa geweest en heb geen idee hoe dat daar allemaal ligt.

Het beste antwoord

Er zijn geen commerciele vluchten meer naar zowel het Amerikaanse als Mexicaanse Nogales. Je zal dus naar een andere (grotere) stad moeten reizen

Toegevoegd na 16 minuten:
Tucson of Phoenix lijken mij aan de Amerikaanse kant een optie. Hermosillo aan de Mexicaanse.

Toegevoegd na 19 minuten:
Retourtje Tucson kost in mei vanaf Amsterdam €650

Toegevoegd na 36 minuten:
Nog maar een linkje met de bus van Tucson naar Nogales. Er gaan ook shuttles (mini busjes) tussen beide steden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is een vraag die niet zo simpel is als hij hier staat.

Je kunt zoeken op allerlei online sites en die kun je ook aardig vergelijken.

Maar soms hebben ook reguliere maatschappijen (bijv KLM had dat laatst) aanbiedingen en dan vlieg je echt voor een habbekrats ergens naar toe.

Voor al deze opties geldt weer: hangt ook sterk af wanneer je weg wilt, gek genoeg geldt: hoe langer weg hoe goedkoper.

En soms gelden HELE goedkope tarieven voor "rare" dagen, bijv dinsdag heen en dinsdag terug.

Je kunt een reisbureau voor je laten zoeken, de kosten daarvoor zijn niet zo hoog OF gewoon een avond achter je pc en alle tijden en prijzen vergelijken
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ thnx voor je antwoord alvast ik hou het nog even open.