ik wil naar marokko reizen, ik ben in het bezit van de nederlands paspoort , heb ik een visum daaarvoor nodig of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.9K

Antwoorden (3)

Ja, je moet naar de Marokkaanse ambassade of consulaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je bij zo een helemaal VERKEERD antwoord en dat ook nog zonder bron?
Nee je hebt geen visum nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maximaal 3 maanden verblijf staat daar. Dus het hangt ervan af hoe lang de reis gaat worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed begrepen.
U heeft aangevraagd:
Vereisten voor: Marokko
Type visum: Toerisme

Nationaliteit reiziger: Nederland
Informatie is geldig vanaf: 20/11/2011
Dit kan voor u van toepassing zijn:

Vrijstelling visa
Geen visum benodigd voor een verblijf van maximaal 90 dagen. De reiziger moet:
l In het bezit zijn van een paspoort dat tenminste geldig is tot na verblijf
l In het bezit zijn van bewijs van voldoende financiële middelen
l In het bezit zijn van bewijs van een retourvlucht of een vlucht naar de volgende bestemming
l In het bezit zijn van documenten vereist voor de eerstvolgende bestemming

Op deze site kun je andere gegevens invullen als dat van toepassing is.

http://cibtvisumdienst.nl/

Toegevoegd na 5 minuten:
Overigens is dat bewijs van retourvlucht of vlucht naar volgende bestemming ook niet nodig.
Je kan gewoon met de auto naar Marokko, daar rondreizen of verder reizen.