wat is de beste manier om te leren hoe je vloeiend engels spreekt ??

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb gehoord als je naar een engelse kostschool gaat je dan ook veel meer leerd maar hoe weet je wat het betekent als je het niet weet ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet toch alles al? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nee dus (was gwn voor de lol XD)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan bedoel ik de naam niet de vraag XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo moeilijk is dat toch niet?
Misschien als je alle harry potters achter elkaar kijkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerst maar eens Nederlands leren, "leerd" is namelijk met een T...
Het is "leert"

Antwoorden (9)

Veel doen!

Voor de uitspraak van je woordenschat kan je bijvoorbeeld naar Engelstalige series en films kijken. Je zou dan ook de Engelse ondertiteling aan kunnen zetten om je woordenschat uit te breiden.

En wat dacht je van het zingen van Engelstalige liedjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker msn chatten met iemand uit engeland ?
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik bedoel natuurlijk video/audio chatten o.i. d oovoo
Door te emigreren naar Engeland, Amerika of Australië of een ander land waar de voertaal Engels is.

Zo leer je het heel erg snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem xbox live, met een headset. Ik heb daardoor in een jaar vloeiend engels leren praten.
Ook kan je veel films kijken en engelse games spelen.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje een simplistisch antwoord misschien, maar de beste manier is om naar Engeland te gaan, en zorg er dan bij voorkeur voor dat je geen Nederlanders mee neemt.
Je kunt ook een taalvakantie naar Engeland boeken, dan gaat het nog sneller want dan ben je de hele dag bezig met de Engelse taal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een studie Engels ter hand nemen.
Zoveel mogelijk in Engeland verkeren.
Verliefd worden en een relatie aangaan met een Engelse/Engelsman.

Ik ben serieus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat "vanzelf"de betekenis begrijpen, als je maar moet. Ik ben 2 weken in Spanje geweest om spaans te leren. De docenten spraken alleen spaans, je begint met boeken en plaatjes maar in 2 weken kun je je aardig redden. Maar zoals gezegd, je moet niet teveel nederlanders in de buurt hebben, want in je eigen taal praat het toch makkelijker,(helaas is het al weer een tjd geleden en ben ik weer veel vergeten)
12 jaar geleden
Zoveel mogelijk met engelse spreken, als dat mogelijk is, engelse boeken lezen, engels tv, probeer alles wat je tegenkomt het op een engelse manier te waarnemen...
Om perfect engels te spreken moet je ook op zen engels leren denken....
woordenboek, en alle dagen ermee bezig blijven!!!
Probeer alle antwoorden te vertalen naar engels...
Blijven oefenen!
ik persoonlijk heb veel engels geleerd door te chatten....
Als je niet altijd de betekenis weet, kan je het ook leren via lichaamstaal....iemand verteld jou iets, jij verstaat het niet, maar kijk naar zijn manier van doen, en je komt het vast te weten(lichaamstaal)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar een tweetalige school gaat en/of mensen toevoegt uit engeland of amerika (australie is hier geen goed voorbeeld want zij hebben een bijna overdreven accent) op skype en je kan chatroulette of omegle proberen