wat id de voordeligste manier om 3 weken te verblijven in New York?

in deze periode van hoge prijzen, hoe kan je low budget verblijven in New York ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je aansluiten bij occupy ;-€

Het beste antwoord

Airbnb is een optie. Heb ik zelf afgelopen zomer gedaan in New York
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Te voet erheen, tentje mee en jagen maar!
Suc6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL!
Je zou kunnen couchsurfen, dat houdt in: slapen bij mensen die thuis een (gratis) slaapplek aanbieden.
Maak een profiel aan op www.couchsurfing.org, zoek naar mensen in New York, neem contact op en kijk of het klikt.
Want daarom doen de meeste hosts het; ze vinden het interessant om met nieuwe mensen in aanraking te komen.
Goede reis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op bookins.com Daar heb je ook low budget hotels/motels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten airbnb is er ook ook huizenruil, craigslist.org en homeaway.com. Als je lid wordt van een huizenruil organisatie, is er een mogelijkheid om op huisdieren te passen van een van de leden. In dit geval hoef je dus niet te ruilen.