Waar kan ik het beste een reisverzekering afsluiten?

Op welke sites of via welke maatschappij kan ik voordelig en snel een reisverzekering afsluiten?

een jaar geleden
1.5K
Utrecht
een jaar geleden
Er zijn verschillende vergelijkingssites die je hiervoor kan gebruiken:
https://www.pricewise.nl/verzekeringen/reisverzekering/reisverzekering-vergelijken/
https://www.independer.nl/reisverzekering/intro.aspx

Antwoorden (1)

Via Allianz Global Assistance kun je gemakkelijk en snel een reisverzekering afsluiten. Prijsvrij Vakanties is aangesloten bij deze verzekeringsmaatschappij en heeft alles tot in de puntjes verzorgd. Zij bieden bijvoorbeeld een extra service, zoals het aanbieden van hulpverleners in het buitenland. Met deze mogelijkheid kun je terecht bij een Nederlandse dokter zonder dat dit veel extra kosten met zich meebrengt. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en kun jij zorgeloos van jouw vakantie genieten.
ronron1212
12 maanden geleden
Bij heelveel maatschappijen zoals bijv de ANWB