Waar kan ik een slotje kopen en laten graveren voor de Hohenzollernbrücke in Keulen?

Vandaag zijn wij bij de Hohenzollernbrücke geweest. Hier kan je de liefde laten bezegelen door een slotje aan de brug te hangen. Er hingen een hoop dezelfde type rode slotjes welke ook op een zelfde wijze gegraveerd waren.

Graag zou ik willen weten waar je een slotje kunt kopen en laten graveren in de buurt van de Dom / Hohenzollernbrücke.

Ik hoor het graag, bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet waar je die specifieke rode sloten kunt kopen en laten graveren, maar je zou ook gewoon een slot bij de bouwmarkt kunnen kopen en laten graveren door een schoenmaker.

Antwoorden (1)

Herkenbaar ;-)
De bijgevoegde foto is mijn slotje die heb ik in maart 2012 opgehangen bij een rivier in Merano (Italië) voor het trouwen van mij en mijn man. Met ons trouwen heb ik hem de sleutel gegeven.

Ik heb het slotje gekocht bij een grote supermarkt (Interspar). En daarna heb ik de stoute schoenen aangetrokken en bij een hele dure juwelier naar binnen gelopen. Die hebben voor €5,- het slotje gegraveerd.

Ik weet niet zeker of er zo'n soort Interspar in Keulen zit, dus kan je beter meteen naar de bouwmarkt gaan.

Bouwmarkten in Keulen:
Max Bahr Baumarkt:
Weinsbergstr. 190A
50825 Köln
http://www.yelp.nl/biz/max-bahr-baumarkt-k%C3%B6ln

Obi Baumarkt
Frankfurter Str. 194-196
51065 Köln
http://www.yelp.nl/biz/obi-baumarkt-k%C3%B6ln

Toom Baumarkt
Neuer Weyerstraßerweg 2
50969 Köln
http://www.yelp.com/biz/toom-baumarkt-k%C3%B6ln-3

En een juwelier zul je wel kunnen vinden neem ik aan :-)
Succes!
Plaatje bij antwoord